Opinie o FREECONET

FREECONET
Polska
FREECONET
Infolinia: 2222
3.59
Opinie 197
Oceny 827

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
24.10.2011 20:23
Nie polecam, połączenia są zrywane, gubią się pakiety no i cena.... Polecam telefonię ITEL
Mariusz Raportuj
22.10.2011 19:56
Nie wiem co masz zrobić u mnie działa
10.10.2011 18:43
nie działa telefon
10.10.2011 18:42
nie działa od kilku dni telefon
10.10.2011 18:41
nie działa mi od kilku dni telefon, jak się na niego dzwoni krótki przerywany sygnał co mam zrobić galajurek@gmail.com
vilhelm Raportuj
27.09.2011 16:34
ziom, nie wiem o co Ci chodzi -- freeconet nie jest idealny, ale też nie najgorszy:-) zbyt dobrych komentarzy też nie ma, Jestem ich klientem i ogólnie mogą być. Tak naprawdę, to własnie jest ich problemem, iż słabo się reklamują:-)
22.09.2011 10:42
pracownicy są zmuszani do wystawiania tych cudownych komentarzy na temat freeconetu, nawet zarząd je pisze, brak słów,
Mariusz Raportuj
21.08.2011 08:33
Z tlenofonu obecnie Freeconet korzystam od 2 lat usługa zainstalowana na bramce linksys, zawsze bez problemu,przez cały czas może były 2 awarie,drugie konto mam zainstalowane na nokii e51 korzystam z niego kiedy jestem za granicą wtedy połączenia na numer w kraju są darmowe. Oczywiście polecam
FreecoNet Raportuj
12.08.2011 12:05
@Kickstart: Dostarczamy Państwu technologię w postaci platformy telekomunikacyjnej. Aby w pełni korzystać z jej możliwości muszą zostać spełnione podstawowe wymagania takie jak: łącze o prawidłowej przepustowości oraz sprawne i prawidłowo skonfigurowane urządzenia końcowe. Nieprawidłowe działanie elementów zewnętrznych (łącza internetowego, routera, bramki lub telefonu VoIP) to najczęstsza przyczyna wystąpienia problemów z jakością połączeń. Dotyczy to zarówno FreecoNet jak i innych operatorów VoIP. Źle podłączone bądź skonfigurowane urządzenia lub zbyt obciążone pasmo internetowe bezpośrednio wpływają na komfort rozmowy. Pomimo tego, że zakłócenia występują z przyczyn niezależnych od działania platformy, obsługa FreecoNet przyjmuje zgłoszenia dotyczące takich spraw i pomaga użytkownikom w ich rozwiązywaniu. W razie wystąpienia podobnej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie pod numerem 801 009 500 / 222 660 660 lub mailowo na adres info@freeconet.pl. Zachęcamy także do odwiedzenia zakładki FAQ oraz Pomoc na naszej stronie www.freeconet.pl, gdzie umieszczone zostały instrukcje jak można prawidłowo skonfigurować urządzenia oraz jak dostosować łącze internetowe do telefonii VoIP. Z poważaniem, Zespół FreecoNet
vilhelm Raportuj
09.08.2011 09:45
firma, w której pracuje, korzysta z usług freeconet i mogę ich polecić. w domu mam jeszcze tlenofon, i tez działa dobrze i na razie za darmo mam numer telefonu:-) Jednak, jeśli mówić całą prawdę, to jeszcze dużo pracy jest przed tą firmą. Mają problemy z wirtualnym faxem i muszą udoskonalić BOK, bo był gorszy niż i niejednego mniejszego operatora, np. Halonet. Ale na ile wiem i doświadczyłem, to BOK się polepsza i niech tak dalej będzie! życzę powodzenia!
Kickstart Raportuj
29.07.2011 16:05
Kompletne dno. Kiedyś korzystałem z freeconet regularnie, ale ostatnio jakość jest nieakceptowalna - przerywa, trzeszczy, metalizuje głos. Zgłaszane do boku reklamacje spotykają się z regułką z szablonu, że to wina łącza, podczas gdy inne usługi (a przetestowałem tego sporo) działają bez żadnych przeszkód.
FreecoNet Raportuj
28.07.2011 11:22
@Hermilion: Szanowny Panie, Nagranie rozmowy z naszym doradcą, którą Pan opisuje, zostało odnalezione, odsłuchane oraz przeanalizowane przez osobę odpowiedzialną za BOK. Sprawa została również przedstawiona przed Zarządem. Z przykrością przyznajemy, że rozmowa została przeprowadzona w sposób niedopuszczalny i niezgodny ze standardami obsługi klientów FreecoNet. W związku z tym, poza wyciągnięciem konsekwencji wobec pracownika, podjęliśmy dodatkowe działania, aby podobna sprawa nie powtórzyła się w przyszłości. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa (zarówno telefoniczna jak i mailowa) była na najwyższym poziomie. Ostatnimi działaniami jakie zostały podjęte w tym celu są: wydłużenie godzin pracy infolinii, ciągłe szkolenia pierwszej linii wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów technicznych oraz podnoszenia jakości obsługi telefonicznej. Dziękujemy za wszelkie krytyczne sugestie, które pomagają nam skupić uwagę na sprawach istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Z poważaniem, Zespół FreecoNet
Walter Raportuj
20.07.2011 17:53
z usług tego operatora jestem bardzo zadowolony, a próbowałem już kilku :)
Hermilion Raportuj
12.07.2011 09:06
Obsługa klienta biznesowego przez infolinię - dno i muł. Mówię do gościa że chcę sprzedać usługi jego firmy do mojego klienta i proszę o umówienie konsultanta technicznego we Wrocławiu, a ten że generalnie to zapraszają do Gdańska (!) a w ogóle to nie będzie ze mną rozmawiał, nie zapisze mojego numeru aby oddzwonić z propozycją tylko mam sobie maila do nich wysłać .. Eh polski folklor ..
InterLoku Raportuj
06.07.2011 20:48
Osobiście wysoko oceniam tego operatora. Natknąłem się na pewne problemy po zakupie nowego routera i podłączeniu bramki voip, której używałem u innego operatora /easycall/, jednak dzięki pomocy technika wszystko udało mi się uruchomić i śmiga jak nalezy. Póki co korzystam od około 2 tyg i ani nie miałem problemu z działaniem telefonu ani faksu ani z jakością rozmów.
dawidikk Raportuj
03.07.2011 16:52
czesto zrywa połaczenia jakośc nie najlepsza a największy problem to wdzwonić sie do sieci freeconet
Maciej A. Raportuj
17.06.2011 14:46
Niestety nienajlepiej z jakoscia, czesto przerywa. Zmienilem na innego operatora.
Paweł Raportuj
11.05.2011 13:48
Korzystam z ich usług i nigdy nie miałem żadnych problemów, jakość połączeń bardzo dobra. POLECAM
11.05.2011 00:38
Przyznam że miło zaskoczyła mnie obsługa. Problem jaki miałem z Nokią pomogli rozwiązać po kilkudziesięciu minutach jak im to zgłosiłem. Dobrze sprawdza się w firmie choć nie kozysam z tych wszystkich funkcji ktore są oferowane. Dzwonie i odbieram bez wiekszych problemow.
24.04.2011 20:24
skandal zasililem konto i drugi dzień nie moge połąnczyć się przez bramkę wydaje mi się że to jedna wielka lipa
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP