Opinie o FREECONET

FREECONET
Polska
FREECONET
Infolinia: 2222
3.59
Opinie 197
Oceny 827

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
wasyliada Raportuj
30.05.2013 01:40
Testuje kila dni;na razie jakość rozmów b dobra; na razie nie ufnie badam moja dostępność co jakiś czas, mam pewne zastrzeżenia do bycia online , zobaczymy w dłuższym okresie, calośc pracuje z urządzeniem speedtouch 780WL
kobieta Raportuj
24.05.2013 14:50
Jest beznadziejny, ciągle nie może sie do mnie ktoś dodzwonić :(((( albo czasami ja na zewnątrz, sytuacja się powtarza ! i trzeba sprawdzać , bo nieraz błędnie naliczają opłaty !!!chyba z niego zrezygnuje, bo brak mi nerwów....
Hubert Raportuj
22.03.2013 17:20
Tylko korzystać i przekonać się jak dobrze działa.
01.03.2013 19:49
Korzystam od kilku lat najczęściej z usługi "wdzwoń się", wolę zapłacić ok 1,5 zł/m-c i mieć komfort niż kombinować z różnymi betamaxami itp. Pozdrawiam
kiki198877 Raportuj
04.02.2013 09:58
...mam odwrotne doświadczenia i odczucia niż dawni klienci Tlenofona, ponieważ ja pogorszenie jakości rozmów zauważyłam właśnie od czasu połączenia się Freeconeta z tym operatorem, a jestem z Fr...już ok.3 lat....
Robert Raportuj
14.11.2012 13:31
Trzeba na nich uważać. Nieuważne kliknięcie na ikonkę nowej usługi powoduje natychmiastowe naliczenie opłaty za cały miesiąc. Nawet jak usługa nie została skonfigurowana i nie była używana. Nie pomagają żadne tłumaczenia i kilkuletnia współpraca, firma wykorzystuje swoją lepszą pozycję w kontakcie z użytkownikiem. Numeru przenieść od nich nie można. Ostrzegam niezdecydowanych.
Przemek Raportuj
02.11.2012 18:14
Jako klient byłego Tlenofona (niestety przejętego przez Freeconet) zdecydowanie nie polecam. Właściwie gdyby nie to, że mój numer jest znany ludziom z którym mam dość sporadyczny kontakt to bym dawno rzucił tego operatora w pieruny. I nie chodzi mi o to, że prezes Wyrwiński w pocie czoła od ponad dwóch lat - tak jak przyrzekł - integruje usługę Tlenofon z Freeconetem (ciekawe za ile lat skończą...), ale o to że często na mój numer nie da się dodzwonić z żadnego innego numeru z wyjątkiem freeconetowego. Ani krajowi ani zagraniczni abonenci się nie dodzwaniają, a co ciekawe pieniążki za połączenia są łykane. I tak jest od kilkunastu (sic!) miesięcy. Podziała parę dni i padnie na parę tygodni. Do wychodzących i tak używam innego operatora - dobrze, że mam Fritz!Boksa, bo i tu Freeconet się nie popisał, analogicznie do przychodzących. Aż chciałoby się krzyknąć: "Tlenofonie, wracaj! Tęsknią tu za tobą!".
26.05.2012 12:07
Super. Obsługa klienta - email - 15minut Jakość połączeń - OK Wielki plus to usługi dodane, jak np. Callcenter, menu czy warunki.
tafraf Raportuj
18.04.2012 21:57
Dla mni nr.1 wśrod wirtualnych centralek w dodarku zintegrowany z CRMem Online
Voiper Raportuj
18.03.2012 18:21
A ja polecam wypróbować: www.happycall.pl - działa rewelacyjnie z Nokiami które mają SIP! Po wi-fi śmiga aż miło! Bardzo łatwa konfiguracja bramek voip. Może w godzinach szczytu nieznacznie drożej niż u innych bądź takie same stawki, ale to rekompensuje wysoka jakość oraz bezproblemowe działanie! Bezpłatnie własny numer i brak opłat za utrzymanie konta, możliwość odbierania faksów! Minimalna kwota zasilenia to 5 zł i mamy konto ważne cały rok! Warto bezpłatnie wypróbować wpisując numer polecającego: 1478. Polecam i dziękuję!
Kielbasa Raportuj
12.03.2012 18:00
Kaszana, szkoda słów. Drogo i zrywa polaczenia.
kliencik Raportuj
07.02.2012 23:18
Na poczatku wszystko bylo ok,obecnie przerywa,zla jakosc polaczenia....bok nie potrafi ogarnac sprawy.
Przemo Raportuj
29.12.2011 12:08
Mam pewien roblem,czy ktos wie jak skonfigorowac Nokie C3-01 aby poprawnie dzialal freeconet?Problem jest taki ze gdy dzwonie na komorke do zony to po odebraniu ona mnie nie slyszy ani ja jej.Jak ustawic konfiguracje Freeconet aby byla najlepsza jakosc polaczen? Pozdrawiam Przemo
27.12.2011 12:15
Moja Firma korzysta od dłuższego czasu z tlenofonu a później z Freeconet. Ostatnio mamy poważne problemy z faxem (prawie nic nie dociera). Podobno próbują coś z tym zrobić, ale na razie im nie wychodzi. Przez kilka dni twierdzili, że w ogóle nie ma problemu, dopiero po kilku naszych monitach, zauważyli łaskawie, że to sprawa po ich stronie. Rozwiązanie problemu jednak do dzisiaj brak i ciągle dostajemy maile o "Nieudany odbiór faxu". Zaczynamy rozglądać się za stabilniejszą usługą.
10.12.2011 01:21
jak działa
10.12.2011 00:59
jak zwykle po "pracach serwisowych" freeconet 7bm, telefon voip zaprzestał współpracy z freeconet, oczywiście była to sytuacja spowodowana brakiem połączenia z netem po stronie klienta, taką wiedzę można było uzyskać na infolinii, 9bm usługa samoistnie "podstępnie wróciła"
02.12.2011 15:36
Mam 3 loginy i na każdym inny numer. Każdy login pozwala na osobne rozliczanie rozmów. Telefon Siemens A580, a do niego 5 słuchawek. Łącze Netii 4 MB. Wszystko działa bez problemu juz 2 lata. Można prowadzić 2 rozmowy równocześnie i jesczze korzystać z internetu (np. oglądać film). Mogą do mnie zadzwonić 2 osoby równocześnie na ten sam numer, co przy tradyyjnych łączach możliwe jest tylko przy ISDN. Przed rezygnacją z Netii miałem obawy, ale teraz polecam. Od Netii biorę tylko internet.
27.11.2011 12:57
Słabo, muszą mocno dopracować jakość połączeń i przekierowań, tym bardziej że ceny nie są zbytnio konkurencyjne w stosunku do innych operatorów, za to usługi to żenada. Mam firmę i drażni mnie to że nie mogą się do mnie dodzwonić klienci. Przekierowanie na mój numer komórkowy - porażka totalna, komunikat który słyszą klienci: "Połączenie nie może być zrealizowane, brak środków na koncie" jest po prostu żenujący skoro na moim koncie te środki są. Zdaje sobie sprawę że przekierowanie kosztuje, i wiem że mnie na to stać, ale niestety takie akcje to nie dla mnie. Płace i nie wymagam chyba zbyt wiele. Nie wspominam już o zrywaniu połączeń i gigantycznym opóźnieniu w rozmowie, bo o tym wspominano tutaj wiele razy.
miglanc Raportuj
21.11.2011 18:18
ja nie wiem, czego ci ludzie chcą - zamiast zainstalować porządną bramkę (np. jak kolega Linksysa), to próbują oszczędzać kilka złotych, a potem narzekają na sieć. jak się chce g... spod siebie zjeść, żeby taniej było to takie są efekty. ja mam 4 linie - 2 bramki linksys, dwusystemowy telefon A58H i problemy z telefonem ze 2 razy od roku (pomijam te, kiedy szwankował internet...)
GRZEŚ Raportuj
25.10.2011 12:24
ZRYWA POŁĄCZENIA,JAKOŚĆ DNO,WYCHODZĘ
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP